zaterdag 14 maart 2009

Bevalling

PPff, eindelijk. Zoals Dennis zojuist ook schreef was het een hele bevalling om dit Blog verhaal voor mij aan de praat te krijgen. Ik was nog van plan me te gaan schamen omdat Frank niet geheel thuis in de moderne wereld van het internet het zonder hulp wel aan de praat heeft gekrgen. Maar nadat ik mezelf had overtuigd dat hij waarschijnlijk veel hulp heeft gehad van de jongelui op zijn school durfde ik toch Dennis te bellen om mij uit de brand te helpen.

Ik ga me nu storten op het lezen van een paar weken achterstallige Blogs en dan kom ik (hopenlijk) weer terug om mijn altijd aanwezige mening te geven over onze trip naar de USA.

2 opmerkingen:

  1. JAJA je bejaarde broer kan gewoon ook zelf wel eens wat (dat het puur geluk was vertel ik er niet bij)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe dan ook, allemaal welkom. We zijn compleet!!!

    BeantwoordenVerwijderen